Gewoon nieuwe berichten

25 september 2010

Hoe maak ik een Pom-Pom?

Als je goed hebt gekeken bij mijn post van de zoete tafel van Hiske dan heb je ze vast al gezien. Pom-Pom's geen desserttafel kan zonder ze. Ik wil ze zelf ook een keer gaan maken ze zien er namelijk zo ontzettend feestelijk uit.

Nu heeft favoriete blogster The Busy Budgeting Mama een ontzettend duidelijke tutorial gemaakt over deze feestelijke Pom-Pom's gemaakt en die wil ik graag met jullie delen.

En om je alvast een klein voorproefje te geven:



De tutorial kun je hier vinden. En vergeet vooral niet om verder te klikken op haar blog want zij heeft echt talloze leuke ideeën op het gebied van alles.

Ik ben benieuwd voor welk feest jullie de Pom-Pom's gaan gebruiken, laat het mij weten.


1 opmerking:

  1. Leuk! Ik vond ze nog best lastig de eerste keer, maar oefening baart kunst! Mijn eerste zag eruit als een krop sla! (kwam misschien ook door de kleur, maar toch hihi)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails