Gewoon nieuwe berichten

23 september 2010

Wishing you....

Ja vandaag is toch echt de herfst begonnen. Ik ging vanochtend naar mijn werk met de zon die lekker scheen en toen ik terug naar huis ging regende & onweerde het. Echt de wisseling van 2 seizoenen dus.

En zoals elk seizoen zijn voordelen & nadelen heeft, houd ik toch wel erg van de herfst omdat:
  • ik jarig ben in de herfst (op 14 november)
  • ik de kleuren zo mooi & warm vind
  • ik weer zin heb in het lekkere comfortfood wat zo past bij de herfst
  • ik het heerlijk vind op de bank te zitten met een warme kop thee terwijl het buiten stortregent
  • ik weer gezellig de kaarsjes aan doe in huis
Ik ben benieuwd waarom jij van de herfst houdt. Laat het mij weten.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails