Gewoon nieuwe berichten

22 september 2010

Zoete tafel.

Bij het rondsnuffelen op de vele blogs die er wereldwijd te vinden zijn, kwam ik vaak fantastische foto's tegen van desserttafels. Dit zijn tafels vol met lekkere zoete hapjes. Deze tafels komen vooral voor in Amerika en worden vooral gebruikt bij feestjes zoals bruiloften, babyshowers of verjaardagen.

In Nederlands is dit fenomeen nog vrij onbekend, wat eigenlijk ontzettend jammer is want een leuk aangeklede desserttafel is toch vele malen leuker dan een bordje met worst en kaas en schaaltjes met nootjes?

Gelukkig heeft Hiske de stoute schoenen aangetrokken en voor haar dochter Nina een desserttafel gemaakt.
Het is voor mij de eerste Nederlandse desserttafel die ik heb kunnen ontdekken en ben daarom trots dat ik de desserttafel van Hiske mag plaatsen op mijn blog.

Laat je inspireren door de foto's en de bijbehorende blogpost van Hiske en ik ben benieuwd of ik binnenkort nog meer Nederlandse desserttafels tegen ga komen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails