Gewoon nieuwe berichten

16 oktober 2010

Freekje-Thuis wordt Buitenleven in de Binnenstad.

Ik volg veel blogs, haal daar inspiratie vandaan over van alles en nog wat. Ik zie de vele blogs die worden bij gehouden als tijdschriften. Alleen dan nog leuker. En elke week wordt mijn lijst met blogs die ik volg langer. En hoewel ik niet bij elke blog reacties plaats volg ik ze wel heel graag.

Daarom bij deze mijn eerste "Gewoon andere blogs" bericht. Met daarin een verhuisbericht met een Give-Away. Al een tijdje volg ik de blog van Freekje-Thuis, een heerlijke blog waar ik gewoon inspiratie op doe door naar de foto's te kijken.
Maar helaas stopt Freekje met Freekje-Thuis, maar gelukkig gaat ze wel op een andere manier door met bloggen en wel op Buitenleven in de Binnenstad.

En om deze "blogverhuizing" te vieren heeft Freekje een erg leuke Give-Away, kijk even hier wat je kan doen om deze leuke Give-Away te winnen.


Dus wordt net als ik volger van Buitenleven in de Binnenstad en misschien win jij wel deze Give-Away.

Fijne zaterdagavond.




1 opmerking:

  1. Hoi Marieke,
    wat lief dat je er een hele post aan wijdt!
    Je hebt het goed verwoord, lekker bloggen met een hoog tijdschrift-gehalte!
    Fijne zondag, groetjes Freekje

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails