Gewoon nieuwe berichten

11 oktober 2010

Snoepfles.

Wel jammer dat hier in Nederland Halloween niet zo erg leeft. Als ik al die leuke Halloween-ideeën op Amerikaanse blogs zie zou ik bijna gaan emigreren, haha. Maar gelukkig zijn er ook Halloween-ideeën die gewoon op Nederlandse tradities toepasbaar zijn. Zo heb ik weer een favoriete blog erbij ( en elke dag groeit die lijst weer ) genaamd: Random Thoughts of a SUPERMOM en daar stond een idee gepost wat ook erg leuk is voor Sinterklaas, kerst maar ook voor Pasen.

Vinden jullie het niet een leuk idee? Ontzettend simpel maar een heel leuk resultaat. 


Op de blog van Kelli kan je zien hoe je ze maakt. Ze heeft de letters gemaakt met behulp van een Cricut-machine. Ik zie dit apparaat wel vaker voorbij komen voornamelijk op Amerikaanse blogs. Ze zijn ook Nederland te verkrijgen maar er hangt wel een prijskaartje aan. Maar ik denk dat wanneer je mooie letter-stickers hebt je ook al een eind komt.

Nu lijkt het mij ook leuk om er in plaats van CANDY er SINT op te zetten en dan te vullen met pepernoten of KERST en dan m&m's in kerstkleuren in te doen. Ik vind het in elk geval een simpele maar o zo leuke decoratie. 

Misschien dat jullie nog ideeën hebben over snoepjes voor erin of een ander idee voor de letters. Laat het mij weten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails