Gewoon nieuwe berichten

10 mei 2011

Ik moet me bijna gaan schamen.

Mijn laatste berichtje is alweer van 19 april een ruime 3 weken geleden. Dus het is wel weer tijd dat ik wat van me laat horen. De afgelopen weken waren best druk. Veel gewerkt, tussendoor nog ziek geweest en een aantal feestjes achter de rug. Natuurlijk heeft het mooie weer van de afgelopen weken ook ervoor gezorgd dat ik meer buiten was dan binnen achter mijn computer.

Maar dat betekend wel dat ik nu ik vandaag even de tijd ervoor heb en aardig wat ga posten. Ik heb nog wat lekkere recepten voor jullie in petto en ik ga zo ook weer even op jullie blogs rondkijken.

En vergeet niet te klikken op mijn nieuwe Blog*a*Round* ik beloof je dat het het klikken waard is.

Ik ga weer even verder met recepten en andere berichten plaatsen en nu maar hopen dat er weer een pauze van 3 weken gaat komen ( fingers crossed).

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails