Gewoon nieuwe berichten

10 mei 2011

Delicious Miss Dahl on the telly

Een hele tijd terug heb ik een post gewijd aan het heerlijke kookboek van Sophie Dahl. Maar ik heb afgelopen week iets ontdekt. Wij hebben digitale televisie van UPC en hebben een iets uitgebreider pakket van zenders en we hebben onder andere ook de zender RTL Lounge. Ik zapte daar toevallig langs en zag daar een kookprogramma met Sophie Dahl, dus ik ben even op onderzoek gegaan en ze heeft inderdaad bij BBC een eigen kookprogramma genaamd: The Delicious Miss Dahl. 


En het is een heerlijk programma om naar te kijken. Ik was al weg van haar boek maar haar programma is net zo leuk om naar te kijken. Echte haute cuisine wordt er niet gemaakt. Maar dat hoeft van mij ook niet. Het zijn recepten die voor iedereen makkelijk zijn om te maken. En Miss Dahl neemt je helemaal mee in haar wereld door leuke anekdote's en haar charmante verschijning. En wat ik misschien nog wel het leukste vind is dat Sophie heel gewoontjes is in de keuken. Ze snippert niet als een volleerde pro haar uitjes en kookt gewoon lekker op gevoel, iets waar ik mezelf totaal in kan vinden.


Nieuwsgierig geworden? Op You Tube zijn hele afleveringen van haar te vinden erg leuk om zo af en toe even te kijken. En als voorproefje hier al een filmpje met het onderwerp romantiek, dus zwijmel maar lekker weg.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails