Gewoon nieuwe berichten

28 februari 2011

Een passend cadeau.

Ik vind het altijd leuk wanneer ik iemand een cadeau geef er echt aandacht aan te besteden. Een cadeau uit te zoeken dat echt past bij de persoon of bij de gelegenheid. Ik vind soms het uitzoeken van een cadeau bijna leuker dan het daadwerkelijk geven.

Maar het allerleukste vind ik om het cadeau in te pakken. Wie mijn blog een beetje volgt weet dat ik het erg leuk vind om cadeau's leuk in te pakken. Zo heb ik afgelopen weekend ook weer erg mijn best gedaan.

Jasper zijn neef is morgen jarig hij wordt dan 19 jaar, maar hij gaat de komende maanden ook iets ontzettend avontuurlijks doen. Jasper zijn neef gaat namelijk samen met een vriend reizen met de transsiberie express door Rusland naar China reizen om uiteindelijk in India te eindigen.

Vanwege zijn verjaardag en zijn reis gaf hij gisteren een feestje en we hadden een toepasselijk cadeau mee genomen. Hij kreeg van ons: speelkaarten, een kelnersmes, fishermen's friends en een zaklamp. Allemaal handige dingen die tijdens zijn reis zeker van pas zullen komen.
En om in de stijl van zijn reis te blijven hebben we het op een toepasselijke manier in gepakt. Ik heb gebruik gemaakt van de melkpakjes van Heidi van La Flotte hiermee heb ik echte Russische melk gemaakt en met een lege fles heb ik een leuke verpakking gemaakt voor het zaklampje en de fles werd toepasselijk omgedoopt tot Wodka Light ( met dank aan Jasper voor deze leuke woordspeling).

Zo een heel verhaal is het geworden maar nu waar dit bericht over gaat, een foto met daarop de cadeau's.


Het cadeau viel zeker in goede aarde bij de ontvanger en we hebben er ook erg om moeten lachen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails