Gewoon nieuwe berichten

7 januari 2011

Kerst 2010

Kerst begon dit jaar bij ons al op kerstavond. Op vrijdagavond kwamen mijn broertje Martijn en zijn vriendin Mandy gezellig bij ons eten en de "kerstman" was ook nog langs geweest met wat cadeaus. We hebben die avond ontzettend veel lol gehad, lekker gegeten en lang nagetafeld kortom het was een mooie kerstavond. Hier een aantal foto's om de sfeer van kerstavond weer te geven:


Op 1e kerstdag zijn we naar de ouders van Jasper gegaan. Ook daar weer heerlijk gegeten en verder gewoon een heerlijke relaxte dag gehad. Ik had mijn foto-toestel meegenomen om foto's te maken maar daar helemaal niets van terecht gekomen. Jammer want het huis zag er gezellig uit, het eten was zeker foto-waardig. Maar het is er gewoon niet van gekomen.

Op 2e kerstdag moest ik werken, dit jaar waren voor het eerst de winkels open in Rotterdam en hoewel ik het ook heerlijk had gevonden als ik niet had hoeven werken was de sfeer in de stad en de sfeer in de winkel wel erg goed.

Tenslotte heb ik nog een tweetal sfeer-foto's van ons huis om jullie een beetje een idee te geven hoe kerst bij ons was. Wij hebben de traditionele kerstkleuren rood en wit. En dat vind ik toch wel de mooiste kerstkleuren. Verder hebben we hier en daar nog wat ballen ter decoratie gebruikt waardoor door het hele huis een heerlijke kerstige sfeer is, kijk maar:




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails