Gewoon nieuwe berichten

4 april 2011

Filmpje pakken...


Ik hou erg van films, ik vind het heerlijk om mee te gaan in een verhaal dat goed verteld wordt en waar je in mee wordt gesleept. Ik zal steeds vaker een blog posten over films die de moeite waard zijn om te kijken of films die ik graag wil zien.

In de zomer komt er een film uit die ik graag wil zien. Ik heb enkel nog maar de trailer gezien en een kleine samenvatting van het verhaal gelezen maar ik kijk er nu al naar uit. Mede door de acteurs die de hoofdrollen spelen namelijk Tom Hanks en Julia Roberts. Ik heb voor beide een zwak gewoon omdat ik ze ze ontzettend goede acteurs vindt die je blijven verbazen. 

Maar om jullie ook even lekker te maken hier in het kort waar de film over gaat:
Larry Crowne is een eenvoudige man die ontslagen wordt omdat hij geen middelbaar diploma heeft. Daarom besluit hij alsnog zijn diploma te halen. Hij krijgt les van de eigenzinnige Mercedes Tainot, op wie hij al gauw verliefd wordt. De film heeft de allure van een traditionele komedie die doet denken aan oudere Hanks-films zoals Big, Sleepless In Seattle, Turner And Hooch en You ‘ve Got Mail.

Klinkt als een feel-goodfilm niet waar? Maar ik heb nog iets leuks, de trailer:



Ik kijk er naar uit om naar deze film te gaan deze zomer. Binnenkort volgen nog meer filmtips voor het voorjaar.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails