Gewoon nieuwe berichten

27 maart 2011

Gewoon Marieke goes Social

Als je goed hebt opgelet zie je dat er iets nieuws staat in de zijbalk van mijn blog. De meeste blogs zijn tegenwoordig ook te vinden op diverse sociale media en dan kon Gewoon Marieke natuurlijk niet achter blijven. Dus nu kan je met 1 muisklik Gewoon Marieke op andere plekken tegenkomen. Even een korte uitleg van de knoppen en waarvoor ze dienen:

Met deze knop kan je mij een e-mail sturen, heb je vragen of opmerkingen over mijn blog of heb je juist leuke ideeën voor mij of heb je een website of blog die ik moet zien. Schroom niet en stuur mij een e-mail.


Gewoon Marieke gaat erop los twitteren, tenminste dat is de bedoeling. Ik ga op twitter berichten plaatsen als ik iets nieuws heb gepost maar ook als ik leuke tips en of ideeën heb. Klik op de knop en volg mij op twitter.


Ook heb ik een Face-Book pagina gemaakt, ik moet op dit gebied nog het een en ander uitvogelen. Maar ik ga ervan uit dat er binnenkort meer op te vinden is.


Alle afbeeldingen die op deze blog te vinden zijn staan in dit online-fotoalbum. Dus je hoeft niet meer Gewoon Marieke af te struinen als je op zoek bent naar die ene foto in 1 klik heb je ze allemaal bij elkaar.


In mijn blogpost: Hoe kan je een blog volgen? heb ik het gehad over RSS, dus wil jij mij volgen via RSS dan klik op de afbeelding en kopieer je de regel in de adresbalk.


De laatste afbeelding is een project waar ik op dit moment nog mee bezig ben. Ik heb namelijk een site gemaakt via Google, die zodra de site helemaal af is vol komt te zijn met printeble's die ik maak. Dus nog even geduld en binnenkort kan je volop printplezier vinden hier.

Ik hoop dat de uitleg van de knoppen duidelijk genoeg is. En hoop jullie ook tegen te komen op de diverse sociale media die ik nu ga gebruiken. Ook zal ik binnenkort een download plaatsen van de widget die Jasper speciaal voor mij heeft gemaakt met de diverse sociale media knoppen. Zodat jullie het eventueel ook kunnen gebruiken op jullie blog. 

Ik ga nu nog even lekker genieten van de zon, tot snel!


1 opmerking:

Related Posts with Thumbnails