Gewoon nieuwe berichten

7 januari 2011

Daar ben ik weer.

Ik keek van de week op mijn blog en toen zag ik dat mijn laatste post van november was, dat is toch al wel weer een tijd terug.

Maar ja met de drukke maand december achter de rug waarin het o zo gezellig is heb ik gewoon weinig tijd gevonden om te bloggen. Wel veel blogs gelezen, maar dat gaat ook makkelijk lekker via mijn mobiele telefoon wanneer ik in de bus zit naar en van mijn werk. Heerlijk moment van de dag vind ik dat.

Maar ik ga daar vanaf nu verandering in brengen ik heb namelijk ontzettend veel ideeën die ik met jullie ga delen dit jaar en ook heb ontzettend veel blogs ontdekt die het bekijken waard zijn en die jullie dus ook hier voorbij gaan zien komen. Maar ook heb een maar nieuwe "hobby's" erbij die ik heerlijk vind om te doen en waar ik ook over ga bloggen.

Kortom weer een jaar vol blog-plezier voor de boeg en ik hoop dat jullie mijn blog weer blijven bezoeken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails