Gewoon nieuwe berichten

26 november 2010

Subway-art Christmas-style

Wij zijn hier al redelijk in de kerst-stemming. En wil ook wat leuke DIY-kerst decoraties maken voor in huis.
Op veel Amerikaanse blogs zie ik vaak "subway-art" langskomen, dit zijn woorden rond een bepaald thema kris-kras door elkaar. En ik dacht dit is leuk om zelf te maken. Dus ik ben gisteren lekker aan de slag geweest en Jasper wilde het ook proberen. Vandaar 2 subway-art's die ik jullie laat zien.

Deze is gemaakt door Jasper:


En deze heb ik gemaakt:


Ik wil een van deze afbeeldingen inlijsten en dan ergens neerzetten. Ik weet nog niet precies waar maar dat zien jullie binnenkort.

Fijn weekend!





1 opmerking:

  1. Hee marieke, wat een leuk idee! Helaas ben ik dan weer he-le-maal niet handig met de computer, dus dit zie ik mezelf nog niet doen...(wel jammer, want je kan er veel kanten mee op, volgens mij)
    En had je m'n hapjestafel voor Bram al gezien? Ik was er zelf wel blij mee (en Bram gelukkig ook :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts with Thumbnails