Gewoon nieuwe berichten

30 november 2010

Een bloem in je haar.

Als klein meisje was ik al fan van haarbanden en nu nog steeds. Aangezien ik haar heb wat nooit doet wat ik wil is een haarband soms een uitkomst. In de winkels kan je erg leuke haarbanden kopen en ik heb ook een behoorlijke verzameling.

Maar het is ook leuk om ze zelf te maken. En in blogland zijn er wederom veel dames die leuke ideeën hebben voor haarbanden. Zo ook Kristi van Life through the lens.


Is die niet leuk? En je kan hem makkelijk in elke kleur maken die bij je outfit past. Het lijkt me zo leuk om een keer zo'n leuke haarband te maken. Dus deze gaat zeker op mijn To-Do-List die alsmaar langer wordt.
Wil jij ook zo'n leuke haarband maken kijk dan even hier dan legt Kristi stap voor stap uit hoe je hem maakt.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails