Gewoon nieuwe berichten

3 november 2010

A day of sweet memories.

Ik heb jullie zondag al een klein onderdeel van mijn Food-table laten zien en in deze post laat ik de hele tafel zien.

Maar eerst even een kleine uitleg waarom ik een food-table heb gemaakt? Afgelopen zondag is het drie jaar geleden dat mijn moeder is overleden en om haar te herinneren komen we ( mijn broertje en de vriend van mijn moeder ) bij elkaar. Ook dit jaar was dat zo. En ik heb besloten omdat we met zijn achten waren dat het wel leuk zou zijn om een tafel met lekkere hapjes klaar te zetten. En zo is het idee van een Food-table ontstaan.

Ik ga jullie eerst de foto's laten zien en daarna een uitleg van wat er allemaal opstaat.





Jasper en ik hebben de hele dag culinair gedaan, maar het resultaat mag er zijn. 
Op de tafel stond:

  • Chocolicious oftewel brownies.
  • Sugar and Cinnamon oftewel kaneel-donut's in een muffinverpakking.
  • Something's Fishy oftewel zalmrolletjes.
  • Crispy chicken bites oftewel zelfgemaakte KFC-kip.
  • Finger lickin' good ribs oftewel lekkere spicy ribs.
  • Refreshing Freshness oftewel water met citroen & munt.
  • Mushy Mushroom's oftewel quiche met paddestoelen.
  • Home made Bread with Yummies oftewel zelfgemaakte broodjes met tapenade, tonijnmayonaise, kruidenboter en kaasjes.
  • Going Nuts oftewel zelfgekochte nootjes
De tafel heb ik in rustige kleuren gehouden, een wit kleed met daarop een lichtblauwe loper en de lay-out van de naamkaartjes en de andere aankleding heb ik in donkerblauw, lichtblauw en wit gedaan. Ik vond dat erg mooi bij deze dag staan.

Het is dag van sweet memories geworden. En we hebben genoten van de Food-table.








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails